🔷פתרון בעיות טכנולוגיות
🔷פיתוח חשיבה המצאתית שיטתית

• ”TRIZ-IL – פתרון בעיות טכנולוגיות ופיתוח חשיבה המצאתית – תאוריה ומעשה”. (שלב א’). קהל יעד – מנהלים בדרגות שונות, מנהלי פרויקטים, מהנדסים, חוקרים, ממציאים, מומחי מו”פ וכו’.
משך 40-48 שעות.

• ”TRIZ-IL – הנדסה המצאתית” (“הנדסת ערך”) (שלב ב’). היחיד בערץ.
קהל יעד – מנהלים, מנהלי פרויקטים, מהנדסים, מומחי מו”פ, ממציאים, מדענים וכו’.
משך 30-40 שעות.

• ”TRIZ-IL – חשיבה המצאתית ופתרון בעיות טכנולוגיות” (קורס חדש ויחיד בערץ,
אישור 307531 של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה). קהל יעד – ממונים על בטיחות.
משך 40-50 שעות.

• ”TRIZ-IL – פתרון בעיות טכנולוגיות ופיתוח חשיבה המצאתית – תאוריה ומעשה”.
קהל יעד – סטודנטים באקדמיה.
משך 50-30 שעות.

• ”חשיבה לא שגרתית במערכת החינוך” (השתלמות למורים).
קהל יעד – כל ציבור המורים המעוניין, בעלי רקע טכנולוגי ולא רק.
משך 56 שעות.

  סדנאות TRIZStorming

•” פתרון בעיות טכנולוגיות ופיתוח חשיבה המצאתית. בסיס מתודולוגי”.
קהל יעד – מנהלים בדרגות שונות.
משך 8 שעות.
•”יחסי גומלין בין כלכלה וטכנולוגיה”. חיזוי מגמות כלכליות ובורסאיות.
קהל יעד – כלכלנים.
משך 8 שעות.

  להזמנת הקורס לחצ פה …